Szállítási információk

Szállítási díj, csomagolás, postai díj


A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni utánvétes rendelés esetén. Az előre utalásos rendelés esetén csak a csomagot kell átvennie futárunktól, ekkor már nem kell fizetnie a helyszínen. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Csomagjainkat minden esetben értékbiztosítva küldjük!
 

Csomagküldési díjak

Minden 20.000 Ft feletti vásárlás szállítási díját elengedjük!


Utánvétes szállítási díjak  1200 Ft

 





AZ ÁRAK AZ ÁFÁ-T  TARTALMAZZÁK!!!!!
  
A megrendelt árut a GLS futárszolgálatával küldjük Önnek.
 




Szállítási határidő


A szállítási határidő minden  esetben 1-3 munkanap. Abban az esetben ha valamely árucikkünket kiárusítottuk és jelen pillanatban nincs raktáron, erről Önt e-mailben vagy telefonon értesítjük. 



Sikertelen kiszállítás


Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vevőt terhelik. Amennyiben a Vevő hibájából meghiúsul, a kiszállítás a nem lemondott megrendelések újraküldésének a költsége a Vevőt terheli. Ezen költség (a tényleges kiszállítási költség) a Vevő felé kiszámlázásra kerül. Újraküldés esetén ezekután a terméket csakis előreutalással áll módunkban küldeni. Felhívjuk figyelmüket, hogy a futárszolgálat nem jogosult a termék kicsomagolását elvégezni az utánvét kifizetését megelőzően és utána sem köteles jegyzőkönyvet felvenni, amennyiben hiányosnak tartja a csomagot, a kibontást követően. Amennyiben a csomagot hiányosan kapta meg, úgy telefonon vagy e-mailben értesítsen bennünket. Sérült csomagot ne vegye át! Ebben az esetben jelezze a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt nem veszi át.